Vladajući obrazac ponašanja u urbanim društvima širom
svijeta je ovakav: konzumacija medija je, nakon rada, sljedeća kategorija
aktivnosti i sigurno prevladavajuća aktivnost kod kuće. Prema Rogeru Draperu prosječna osoba u Sjedinjenim Državama izložena je dnevno broju od 1600
reklamnih poruka. Stvarna moć televizije, što su tvrdili Eco i
Postman, jeste da je ona pozornica za sve procese koji se trebaju komunicirati
u cijelom društvu, od politike do biznisa, uključujući sport i umjetnost.
Oglašivači i dalje troše milijarde bez obzira na opravdane sumnje o stvarnom
učinku oglašavanja na njihovu prodaju.
![]() |
Odnosi s medijima, izvor: http://savremenisport.com/teorija-sporta/sport-i-mediji/17 |
Uloga medija je posebno važna za politiku i političare. Prepoznavanje imena osobe koja je kandidovana na neku od političkih funkcija je bitan faktor u samoj izbornoj kampanji. Ovdje možemo govoriti o lokalnim medijima ali i onim čija je gledanost na regionalnom nivou. U oba slučaja bitna je prisutnost u istim.
U društvu organizovanom oko masovnih medija postojanje poruka koje su izvan medija ograničeno je na mreže između pojedinaca.
Jedan od medija savremenog društva koji je u upotrebi na globalnom nivou je internet.
![]() |
logo world wide web |
To je "mreža svih mreža" koja se sastoji od miliona kućnih, akademskih, poslovnih i vladinih mreža koje međusobno razmjenjuju informacije i usluge. Klikom na sljedeći link možete pogledati razvoj interneta. Najpoznatije usluge na internetu su : World Wide Web, razgovor ili čavrljanje (chat), elektronska pošta, prenos datoteka i usenet (mreža namijenjena razmjeni poruka u interesnim grupama. (https://hr.wikipedia.org/wiki/Internet)
Multimedijski sistemi
Biznis je uticao na oblikovanje novih medijskih sistema. Telefonske firme, kablovske i satelitske televizije povezali su se da se osiguraju od gubitaka koje donose rizici novog tržišta. Multimediji uključuju kombinaciju teksta, zvuka, statičnih slika, animacije, videa ili interaktivnih oblika sadržaja.
U sljedećem videu uživajte u čarima multimedije.
U sljedećem videu uživajte u čarima multimedije.
Нема коментара:
Постави коментар